Στην ανάπτυξη του portfolio της στην κατηγορία του γάλακτος εστιάζει η Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης (ΑΓΣ), που την τελευταία διετία έχει αρχίσει και τοποθετείται με ολοένα και αυξανόμενη δυναμική στην εγχώρια αγορά retail.
Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του ο Εμπορικός διευθυντής του εκπαιδευτικού αγροκτήματος της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, Αλέξης Κάλλης, η Σχολή σχεδιάζει να λανσάρει στην αγορά νέους κωδικούς γάλακτος από τη νέα χρονιά.
Θυμίζουμε ότι, το πρόσφατο λανσάρισμα της Σχολής αφορά στο Στραγγισμένο, το οποίο κυκλοφορεί από τον Απρίλιο σε τέσσερις κωδικούς, σε εκδοχές 2% και 5% και σε δύο συσκευασίες, έκαστος 180gr και 500gr. Σύμφωνα με τον κ. Κάλλη, οι κωδικοί για το Στραγγισμένο, που προορίζονται αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, είναι διαθέσιμοι στη μικρή λιανική Θεσσαλονίκης και στον Σκλαβενίτη σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα, ενώ η ΑΓΣ είναι σε συζητήσεις με retailers, προκειμένου να επεκτείνει τα σημεία πώλησης.
Πέρα από το γάλα και το γιαούρτι, η ΑΓΣ κυκλοφόρησε και ημίσκληρο τυρί από αγελαδινό γάλα σε φέτες για τοστ. Ο κ. Κάλλης ανέφερε ότι το feedback από την αγορά είναι πολύ καλό, ενώ οι φέτες κυκλοφόρησαν, “μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα που έγινε σε συσκευασία κεφαλάκι 400g”. Το ημίσκληρο σε φέτες έχει τοποθετηθεί στη μικρή λιανική σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και στις αλυσίδες Μασούτη και Θανόπουλο. Σημειώνεται ότι, στην κατηγορία του τυριού, κυκλοφορούν και δύο επιπλέον συσκευασίες, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί σε επιλεγμένα καταστήματα στη μικρή λιανική Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής.