Έρευνα με plant-based brands που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις στη Google πραγματοποίησε η Maxima Kitchen Equipment.
Η Beyond Meat είναι το vegan brand που αναζητούν περισσότερο στη Google οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα της Maxima Kitchen Equipment, η οποία ανέλυσε τις μηνιαίες αναζητήσεις για 100 από τις πιο δημοφιλείς vegan μάρκες.
Σημειώνεται ότι, η Beyond Meat έχει περισσότερες από 422.000 αναζητήσεις τον μήνα, κάτι παραπάνω από διπλάσιες σε σχέση με τον επόμενο ανταγωνιστή της.
Το Oatly είναι το δεύτερο πιο “googled” vegan εμπορικό σήμα στον κόσμο. Η εταιρεία, η οποία δημιουργεί εναλλακτικές λύσεις με βάση τη βρώμη, έχει σχεδόν 200.000 αναζητήσεις το μήνα.
Οι χώρες με τις περισσότερες αναζήτησεις
Εξετάζοντας την εικόνα τους σε διάφορες χώρες, η Beyond Meat είναι πρώτη σε ΗΠΑ, Γερμανία, Ρωσία, Ιαπωνία και Νότια Κορέα. H Quorn κυριάρχησε στις αναζητήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και ήταν επίσης, το κορυφαίο εμπορικό σήμα που αναζητήθηκε στην Φινλανδία και την Μάλτα. Τέλος, η Oatly ήταν η πιο “googled” vegan μάρκα σε Αυστραλία, Σουηδία και Ινδονησία.