Αυξημένη προτίμηση στις μπάρες δημητριακών έδειξαν οι Έλληνες καταναλωτές κατά την περσινή χρονιά, μια τάση η οποία καταγράφει σημάδια υποχώρησης κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2021.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία καταμέτρησης της IRI, που παρουσίαζει το FOODReporter, οι συνολικές πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε αξία στα 32,695 εκατ. ευρώ το 2020 έναντι 33,532 εκατ. ευρώ το 2019, σημειώνοντας πτώση -2,5% ενώ σε επίπεδο όγκου ανήλθαν σε 2,456 εκατ. κιλά καταγράφοντας άνοδο +4,37%.
Την ίδια στιγμή, οι πωλήσεις για τις μπάρες δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας κατέγραψαν διψήφιο ποσοστό ανάπτυξη, τόσο σε επίπεδο όγκου, όσο και αξίας κατά την περσινή χρονιά, καθώς διαμορφώθηκαν στα 4,708 εκατ. ευρώ με άνοδο +11,24%, ενώ πουλήθηκαν 680,065 χιλ. κιλά, μια αύξηση 13,3% σε σχέση με το 2019.
Κατά το α΄ τρίμηνο του 2021, ωστόσο, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας φαίνεται να χάνουν μέρος της δυναμικής τους, υποχωρώντας σημαντικά σε όρους αξίας την ίδια στιγμή που η πτώση σε όρους όγκου ήταν πιο περιορισμένη.
Οι μεγάλες σάλες των σούπερ μάρκετ και τα hypermarket εμφάνισαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στις πωλήσεις για τις μπάρες δημητριακών, μια τάση που συμβαδίζει γενικότερα με την προτίμηση που έχουν δείξει οι καταναλωτές στις μεγαλύτερες αίθουσες από την αρχή της πανδημίας καθώς τους εξασφαλίζουν επάρκεια κωδικών και περισσότερη απόσταση από τους υπόλοιπους πελάτες.