Την κουλτούρα των functional ροφημάτων, που συμβάλλουν στην υγεία, σχεδιάζει να ενισχύσει στην ελληνική αγορά η Yum Tales του Αλέξανδρου Παναγούλια.
“Αντιπροσωπεύουμε υγιεινά ροφήματα και στόχος μας είναι, να δημιουργήσουμε την κουλτούρα σε σημεία καφεστίασης, ώστε να έχουν εξαιρετικές επιλογές, όπως οι specialty καφέδες, αλλά και τα ροφήματα που μας κάνουν καλό”, ανέφερε ο κ. Παναγούλιας.
Σημείωσε δε, ότι η εταιρεία του αντιπροσωπεύει 10 διαφορετικά brands από επιλεγμένους οίκους του εξωτερικού, τα οποία κυκλοφορούν σε 3 συσκευασίες κι έχουν τοποθετηθεί στο Βιολογικό Χωριό, στα Cultivos Coffee, καθώς και σε επιλεγμένα σημεία καφεστίασης.
“Δεν επιλέγουμε συσκευασίες που έχουν πλαστικό για τα προϊόντα μας, τα οποία είναι functional ροφήματα, όπως η Kombucha Roy ή το βιολογικό ποπ κορν, το οποίο έχει βγει εδώ και λίγο καιρό στην αγορά”, επεσήμανε.
Οι συσκευασίες που κυκλοφορούν είναι σε:
- Can
- Glass
- Carton
Στόχος της εταιρείας είναι η επέκταση της στο HoReCa, ενδυναμώνοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά. “Προσπαθούμε πολύ να αυξήσουμε την διείσδυσή μας στην ελληνική αγορά και να συστήσουμε στους καταναλωτές υγιεινές εναλλακτικές προτάσεις, αλλά και να δημιουργήσουμε την κουλτούρα της Kombucha στην Ελλάδα”.