Τρεις συμφωνίες διανομής σε Ελλάδα, Μεγάλη Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσε η Axia Spirit, μία νέα μάρκα αλκοολούχου ποτού με μαστίχα που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Το Axia αναμειγνύει μαστίχα με αλκοόλ, σε ένα premium απόσταγμα με 0,5% ζάχαρη και πολύ λίγες θερμίδες (περίπου 30% σε σχέση με τη βότκα), και με 40% περιεκτικότητα σε αλκοόλ. Προωθείται ως η πρώτη μάρκα extra dry μαστίχας, ενώ μπορεί να καταναλωθεί σκέτη ή να προστεθεί σε διάφορα κοκτέιλ.
Η εταιρεία πίσω από το Axia είναι η Avandel Limited με έδρα το Λονδίνο, την οποία ίδρυσε ο επιχειρηματίας και επενδυτής Adrian Clarke τον Ιανουάριο του 2018. Στην εταιρεία συμμετέχει με μειοψηφικό μετοχικό μερίδιο η Ποτοποιία Πλωμαρίου, της οποίας ο πρόεδρος, Νίκος Καλογιάννης, είναι μέλος του ΔΣ της Avandel Limited.
Πρόκειται για ένα εγχείρημα στο οποίο συμμετέχει η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης με μερίδιο 15,3%. Ειδικότερα, οι συμφωνίες που ανακοινώθηκαν για τη διανομή του Axia Spirit είναι με την Beverage World στην Ελλάδα, με την XXI Wine & Spirits στις ΗΠΑ και με την Cask Liquid Marketing στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της Axia, οι Νίκος Καλογιάννης και Adrian Clarke ένωσαν τις δυνάμεις τους «μέσω της κοινής τους επιθυμίας να δημιουργήσουν το υψηλότερης ποιότητας προϊόν για τις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες», με τη διαμεσολάβηση του ελληνικής καταγωγής επιχειρηματία Demetri Argyropoulos, ενώ στο «τιμόνι» της Avandel, ως διευθύνων σύμβουλος, βρίσκεται από τον Ιούνιο ο Tony Chvala, στέλεχος με προϋπηρεσία στην Amazon, την Groupon και σε διάφορες start-up εταιρείες.
Αναφορικά με τις συμφωνίες για τη διανομή του Axia Spirit, ο Tony Chvala δήλωσε: «Καθένας από αυτούς τους διανομείς διαθέτει πάρα πολλές διασυνδέσεις και είναι αξιόπιστος στην αντίστοιχη αγορά, ενώ ευθυγραμμίζεται πλήρως με τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία της μάρκας μας να ανατρέπει τους κανόνες. Θα συνεργαστούμε στενά με αυτούς τους κορυφαίους διανομείς για να φέρουμε το τολμηρό απόσταγμα Axia Spirit στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ και την Ελλάδα»