Την επέκτασή της στη λιανική ετοιμάζει στις αρχές του καλοκαιριού η Ζυθοποιία Πηνειού, καθώς θα μπει στην αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, αλλά και τις εγκαταστάσεις της στην Λάρισα.
Η επιχείρηση των Πέτρου, Ζάρκου, Πιτσιούλη, λάνσαρε πρόσφατα την επετειακή limited edition ετικέτα Ντορτ, η οποία παρήχθη σε συνεργασία με την Ζυθοποιία Αναστασίου. Η “Πηνειός” συνεργάζεται σταθερά τα τελευταία χρόνια με την Ζυθοποιία Αναστασίου, ενώ, από κοινού, έχουν λανσάρει δύο ακόμα ετικέτες. “Η Ντόρτ, που βγήκε λίγο πριν το Πάσχα, είναι διαθέσιμη, τόσο στα δικά μας κανάλια, όσο και στα κανάλια πώλησης της Ζυθοποιίας Αναστασίου και θα είναι διαθέσιμη στην αγορά μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων”, αναφέρει o υπεύθυνος Λειτουργίας της Ζυθοποιίας Πηνειού, Νίκος Τρακάς στο FnB Daily.
Η θεσσαλική ζυθοποιία σχεδιάζει επίσης να εμπλουτίσει το portfolio της το προσεχές διάστημα, λανσάροντας μια lager μέσα στο καλοκαίρι, ενώ, σε συνεργασία με την Ζυθοποιία Αναστασίου, σχεδιάζει να επαναλανσάρει τον Σεπτέμβριο την επίσημη μπύρα του Octoberfest, τύπου Μάρτσεν.
Σε ό,τι αφορά την εξωστρέφεια, η Πηνειός, αν και είχε ξεκινήσει εξαγωγές το 2019, στέλνοντας παραγγελίες στην Ολλανδία, η πανδημία πάγωσε το πλάνο επέκτασης στο εξωτερικό και όπως εξηγεί ο κ. Τρακάς, μόλις ομαλοποιηθεί η αγορά θα ξεκινήσει συνεργασία με την Κύπρο. “Πιθανότατα να στείλουμε και σε Αυστραλία και Αμερική, χώρες με τις οποίες έχουμε ξεκινήσει συζητήσεις” ανέφερε χαρακτηριστικά.
Τέλος, σε επίπεδο εγκαταστάσεων, η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανανέωση μέρους του μηχανολογικού της εξοπλισμού εντός Ιουνίου, ενώ το 2022 προγραμματίζει επέκταση 250 τμ στο εργοστάσιό της στη Λάρισα.