Tselepos Wines: Ξεκίνησε η διετής «Οδύσσεια του Κρασιού» στην Κίνα

13 Αυγούστου 2021

Νέο πρόγραμμα προώθησης του premium ελληνικού οίνου σε συνεργασία με τη Nimbility

Μία νέα συνεργασία με την εταιρεία Nimbility, με έδρα το Χονγκ Κονγκ, ξεκίνησε πρόσφατα η Tselepos Wines, με στόχο να αναπτύξουν την αγορά του premium ελληνικού κρασιού στην Κίνα.
Το διετές προωθητικό πρόγραμμα «Glorious Greece: A Wine Odyssey», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περιλαμβάνει εκδηλώσεις, ψηφιακές καμπάνιες, προωθητικές ενέργειες και εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσει τη διαθεσιμότητα, την παρουσία και τη φήμη του premium ελληνικού οίνου στην κινεζική αγορά.
Η πρώτη εκδήλωση του προγράμματος πραγματοποιήθηκαν στο «Σπίτι του Ελληνικού Πολιτισμού» (Hellas House) της Σαγκάης και ήταν ένα masterclass για σομελιέ και άλλους ειδικούς του οίνου, το οποίο ήταν αφιερωμένο στις ποικιλίες του Μοσχοφίλερου και του Αγιωργίτικου και μια εκδήλωση γευσιγνωσίας επιλεγμένων ελληνικών κρασιών για εισαγωγείς, διανομείς και άλλους εκπροσώπους της αγοράς.
Επίσης στο Hellas House, σειρά έχουν εκδηλώσεις όπως το Greek Lifestyle Gala Cocktail, μέσα από το οποίο 200 προσκεκλημένοι από όλο το φάσμα της αγοράς θα ενημερωθούν για την ποιότητα και την ποικιλία που μπορούν να προσφέρουν στον σύγχρονο καταναλωτή οι ελληνικοί οίνοι. Στα μέσα του Αυγούστου αναμένεται να πραγματοποιηθεί και ένα Greek Lifestyle Cocktail απευθυνόμενο σε δημοσιογράφους και influencers.
Όπως δήλωσε ο Γιάννης Τσέλεπος, οινοποιός και ιδρυτής της Tselepos Wines, που περιλαμβάνει το Κτήμα Τσέλεπου, το οινοποιείο Κάναβα Χρυσού Τσέλεπος στη Σαντορίνη και το Κτήμα Δρυόπη «Αυτό το πρότζεκτ έχει μεγάλη σημασία για την Tselepos. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιτέλους ξεκινάμε την καμπάνια μας παρόλες τις αντιξοότητες που έχουμε όλοι αντιμετωπίσει τα τελευταία χρόνια. Εμείς, ως εταιρεία, έχουμε ισχυρούς δεσμούς με την Κίνα για μεγάλο χρονικό διάστημα και πιστεύουμε σθεναρά ότι η Κίνα και η ασιατική αγορά, στο σύνολό της, θα είναι η πρωταγωνίστρια στη σκηνή του οίνου για τις επόμενες δεκαετίες. Επομένως, ο κύριος στόχος μας μέσω αυτής της καμπάνιας είναι να εξοικειώσουμε τους Κινέζους λάτρεις του οίνου με τα premium ελληνικά κρασιά και τις εγχώριες ελληνικές ποικιλίες και να τους δείξουμε τα υψηλά επίπεδα ποιότητας στα οποία έχει φτάσει η ελληνική οινοποιία, μέσα από τις μάρκες υψηλής ποιότητας της Tselepos».