Τα τρόφιμα ιδιωτικής ετικέτας που κατέλαβαν το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά το 2020
Οι ξηροί καρποί βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας με τα top 20 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε αξία στην Ελλάδα το 2020 σύμφωνα με τα στοιχεία του PLMA International Yearbook 2021.
Οι ξηροί καρποί ιδιωτικής ετικέτας κατέλαβαν μερίδιο 86% σε αξία, διατηρώντας το ίδιο ποσοστό με το 2019 ενώ το μερίδιο τους σε επίπεδο όγκου υποχώρησε οριακά και διαμορφώθηκε στο 87,1%.
Τα αλλαντικά, το παγωτό, οι μαρμελάδες, η κατεψυγμένη ζύμη, οι κονσέρβες ψαριών και τα κατεψυγμένα λαχανικά αποτελούν μερικά προϊόντα όπου τα PL παρουσιάζουν σημαντική διείσδυση στην ελληνική αγορά με τις πωλήσεις σε όγκο να καταλαμβάνουν μερίδιο άνω του 40%.
Είναι ενδεικτικό ότι τα αλλαντικά ιδιωτικής ετικέτας κατά την περσινή χρονιά κατείχαν μερίδιο 55,7% σε όγκο ενώ σημαντικό είναι και το ποσοστό που εμφανίζει και το παγωτό με 58,6% αν και υποχώρησε κατά -3,6% έναντι του 2019.
Αντίθετα, χαμηλή διείσδυση εμφάνισαν οι μαργαρίνες, οι τσίχλες και το βούτυρο, όπου το ποσοστό τους κινήθηκε κοντά στην περιοχή του 10%.
Τα τρόφιμα που συγκαταλέγονται στα είδη βασικής διατροφής όπως είναι για παράδειγμα το γάλα, το ψωμί, το αλεύρι και το ελαιόλαδο παρουσίασαν μερίδιο κοντά στο μέσο όρο του 30% που κατέχει συνολικά ο κλάδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην Ελλάδα.