Σε μία ασυνήθιστη κίνηση προχωρά η βρετανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Morrisons για να περιορίσει τις ποσότητες γάλακτος που καταλήγουν στα σκουπίδια κάθε χρόνο
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρειας από τα τέλη Ιανουαρίου θα σταματήσει να αναγράφει ημερομηνία λήξης στις συσκευασίες γάλακτος υπό το δικό της brand, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να μυρίζουν το γάλα, ώστε να διαπιστώσουν αν πίνετε ή έχει χαλάσει.
Με τον τρόπο αυτό, ελπίζει να περιορίσει κατά 4 εκατομμύρια λίτρα την ποσότητα γάλακτός της που πηγαίνουν χαμένα ετησίως.
Σημειώνεται ότι η ημερομηνία «ανάλωσης κατά προτίμηση» θα συνεχίσει να αναγράφεται κανονικά. «Το γάλα που σπαταλιέται σημαίνει κόπο που πηγαίνει χαμένος και αχρείαστες εκπομπές άνθρακα προς την ατμόσφαιρα. Το καλής ποιότητας, καλοδιατηρημένο γάλα έχει μερικές μέρες ζωής μετά τη συνήθη ημερομηνία λήξης, και πιστεύουμε πως πρέπει να καταναλώνεται, όχι να πετιέται στον νεροχύτη», δήλωσε ο Ian Goode, στέλεχος της Morrisons, προσθέτοντας: «Επομένως, κάνουμε ένα τολμηρό βήμα σήμερα και ζητάμε από τους πελάτες να αποφασίσουν αν το γάλα τους είναι ακόμα κατάλληλο για κατανάλωση. Γενιές ολόκληρες πριν από μας χρησιμοποιούσαν πάντα το τεστ της μυρωδιάς, και πιστεύω ότι μπορούμε κι εμείς».
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με την οργάνωση Wrap, το γάλα είναι το προϊόν που σπαταλούν περισσότερο οι Βρετανοί, μετά από το ψωμί και τις πατάτες.