Το 36% των χρηστών του TikTok παραγγέλνει από εστιατόρια αφού τα είδε στην εφαρμογή.
Το Tik Tok συμβάλλει στην ανάπτυξη των εστιατορίων, αυτό τουλάχιστον έδειξε έρευνα της MGH σε 701 χρήστες TikTok. Σύμφωνα με την έρευνα το 36% των χρηστών παραγγέλνουν από εστιατόρια που έχουν δει στην εφαρμογή.
Μάλιστα η εταιρεία διαπίστωσε ότι το 36% επισκέφθηκε εστιατόρια μετά την προβολή βίντεο TikTok με τις επιχειρήσεις, ενώ περίπου το 55% των χρηστών της έρευνας δήλωσαν ότι ήθελαν να επισκεφτούν τα εστιατόρια επειδή τα βίντεο με το φαγητό φαίνονταν ελκυστικά. Αξίζει να σημειωθεί πως το 20 % των χρηστών του TikTok ανέφεραν ότι ταξίδεψαν σε διαφορετική πόλη για να επισκεφτούν ένα εστιατόριο που είχαν δει στο TikTok.
Για το λόγο αυτό ήδη γνωστές αλυσίδες εστιατορίων μεταξύ των οποίων, Chipotle και Arby’s, ξεκίνησαν πρόσφατα καμπάνιες στην εφαρμογή, η οποία έχει 65 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες στις Ηνωμένες Πολιτείες.