Bites of Greece: Τα ελληνικά προϊόντα που ξεχώρισαν

16 Ιουλίου 2021

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η λειτουργία του ελληνικού Pop Up Store στο Islington του Λονδίνου.

Στο διάστημα των τεσσάρων εβδομάδων, κατά το οποίο παρέμεινε ανοιχτό το φυσικό κατάστημα της Bites of Greece, υποδέχτηκε περισσότερους από 1.450 επισκέπτες οι οποίοι ανακάλυψαν, δοκίμασαν και αγόρασαν τα ελληνικά προϊόντα που συμμετείχαν στη δράση.
Σημαντικό είναι πως το 30% των επισκεπτών ήταν συχνοί πελάτες με τουλάχιστον δυο επισκέψεις ανά εβδομάδα στο κατάστημα.
Πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις των επισκεπτών αναδείχθηκαν τα ελληνικά κρασιά, τα οποία εξέπληξαν τόσο με την γεύση, όσο και με τις ετικέτες και την τιμής τους.
Ακολούθησαν, τα ελληνικά μέλια και κυρίως αυτά με τις ιδιαίτερες γεύσεις όπως κάστανου, πορτοκαλιάς, μάραθου/γλυκάνισου κ.ά. Ενώ στην τρίτη θέση, κατά σειρά προτίμησης των καταναλωτών ήταν τα έξτρα παρθένα ελαιόλαδα, καθώς και τα αρωματικά και ιδιαίτερα σε γεύσεις βασιλικού και θυμαριού.
Εκτός από τα παραπάνω προϊόντα, εξαιρετικό ενδιαφέρον είχαν όλα τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν στις συνταγές του chef Chris Wellington, ο οποίος επιμελήθηκε το μενού των breakfast Bites & lunch Bites κάθε Σαββατοκύριακο.
Επιπλέον πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η δεύτερη θεματική εκδήλωση γευσιγνωσίας με τη Judy Ridgway, την πολυβραβευμένη Olive Oil Expert. H Judy Ridgway είναι επίσης συγγραφέας, δημοσιογράφος και διαθέτει 25ετή εμπειρία στη μελέτη και τη γευσιγνωσία του Μεσογειακού ελαιόλαδου. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης «Greek Olive Oils – Taste like a Pro» οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν τις Περιφέρειες της Ελλάδας, τα ελαιόλαδα που παράγονται στην καθεμία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών. Εκπαιδεύτηκαν επίσης στο σωστό τρόπο δοκιμής και επιλογής του ελαιόλαδου και ενημερώθηκαν για τα οφέλη που προσφέρει στην υγεία και τη διατροφή.
Τέλος, ολοκληρώθηκε κι ο κύκλος των γευσιγνωσιών με την πραγματοποίηση της τελευταίας εκδήλωσης με θέμα το ελληνικό κρασί. Επίτιμος καλεσμένος και συντονιστής ήταν ο Master of Wine Demetri Walters. O εξειδικευμένος στα ελληνικά κρασιά εκπαιδευτικός και παρουσιαστής, μύησε τους καλεσμένους στον κόσμο του ελληνικού κρασιού μέσω εξατομικευμένων παρουσιάσεων για τα εκλεκτά κρασιά που συμμετείχαν στη δράση.
Από την εκδήλωση δεν θα μπορούσε να λείπει το pairing των κρασιών με διάφορα εδέσματα, με στόχο την καλύτερη δυνατή ανάδειξη των γευστικών χαρακτηριστικών του κάθε κρασιού.
Αξίζει να σημειωθεί πως για δύο εβδομάδες περισσότερα από 150 ελληνικά προϊόντα βρέθηκαν στο TRUMAN Upmarket στο Bricklane, την αγορά που εδώ και δύο δεκαετίες στεγάζει μερικές από τα πιο συναρπαστικά και επερχόμενα brands τροφίμων λιανικής του Λονδίνου, προσφέροντας μια μοναδική γευστική εμπειρία στο διαφορετικό και ανανεωμένο κοινό των foodies του Ανατολικού Λονδίνου.