Emirates: Γαστριμαργικές εμπειρίες εν πτήσει

25 Νοεμβρίου 2018

Η Emirates εγκαινίασε τα δικά της «Food and Wine» κανάλια προσφέροντας στους πελάτες της μία ματιά στο παρασκήνιο της προετοιμασίας των μενού της

Στο βραβευμένο σύστημα ψυχαγωγίας της, η Emirates λάνσαρε τα δικά της «Food and Wine» κανάλια θέλοντας να προσφέρει στους πελάτες της μια ενδότερη ματιά στην επένδυση των 700 εκ. δολαρίων.
Τα κανάλια προσφέρουν μία ματιά στο παρασκήνιο της προετοιμασίας των μενού και στις συνεργασίες της Emirates με παραγωγούς από όλο τον κόσμο. Διαθέσιμα σε όλες τις θέσεις και πτήσεις της Emirates, το κανάλι «Food» διερευνά πώς η αεροπορική φέρνει άριστης ποιότητας προϊόντα εν πτήσει, μέσω των μακροχρόνιων συνεργασιών της παγκοσμίως, συμπεριλαμβάνοντας τοπικούς προμηθευτές και παραγωγούς. Τα δύο πρώτα επεισόδια ταξιδεύουν το θεατή στην Ούμπρια της Ιταλίας, όπου η Emirates αγοράζει ελαιόλαδο από το Monte Vibiano και στην Σρι Λάνκα, για να δουν πώς επιλέγεται το τσάι Ντίλμα που σερβίρεται εν πτήσει. Αξίζει να σημειωθεί πως η Emirates σερβίρει γύρω στα 110 εκατομμύρια γεύματα κάθε χρόνο, με την ίδια προσοχή να δίνεται στην Πρώτη, στη Διακεκριμένη και στην Οικονομική Θέση. Τα επεισόδια περιέχουν επίσης μερικές συνταγές από τα μενού που εμπνέονται από την τοπική γαστρονομία, έτσι ώστε να μπορούν οι επιβάτες να φτιάξουν πιάτα όπως το Prawn Machbous ή ακόμη να μάθουν πώς να φτιάξουν μία κλασική κρέπα στο σπίτι. Οι συνταγές υπάρχουν διαθέσιμες και στο site της αεροπορικής emirates.com.
Το κανάλι «Wine» προσφέρει ένα ντοκιμαντέρ στην αγοραστική στρατηγική της Emirates και στις απευθείας σχέσεις που έχει καλλιεργήσει με τους πιο σημαντικούς οινοπαραγωγούς του κόσμου, με σκοπό να προμηθεύεται τα πιο εκλεκτά κρασιά. Η Emirates επενδύει σε μεγάλο βαθμό στο κελάρι της και έχει εξασφαλίσει μία ισχυρή συλλογή κρασιών τα τελευταία 10 χρόνια. Κάθε μέρα, η Εταιρεία προσφέρει πάνω από 80 είδη κρασιών, σαμπάνιας και premium αλκοολούχων ποτών σε όλο το δίκτυο της.
Επιπλέον οι πελάτες μπορούν να παρακολουθήσουν μία σειρά από μαθήματα κρασιού, καθώς ο Oliver Dixon, ο επικεφαλής του Fine Wine, μεταφέρει το θεατή σε μία εκπαιδευτική γευστική δοκιμή, δίνοντας χρήσιμες συμβουλές για την ιστορία του παραγωγού και για τα στοιχεία που δίνουν στο κάθε κρασί τη γεύση του.
Τα επεισόδια «Food and Wine» της Emirates προσφέρονται μαζί με τα υπόλοιπα 3,500 κανάλια του ice, συμπεριλαμβανομένων ταινιών,τηλεοπτικών σειρών, τραγουδιών, παιχνιδιών, αλλά και σεμιναρίων που έχουν δημιουργηθεί από το LinkedIn Learning Courses και καλύπτουν θέματα όπως η ηγεσία, η γενική διαχείριση και το μάρκετινγκ καθώς και uTalk μαθήματα γλωσσών για αρχάριους.
Μπορείτε να δείτε το κανάλι «Food» εδώ και το κανάλι «Wine» εδώ.