Με άνοδο 60% εκτιμάται ότι θα κλείσει η τρέχουσα οικονομική χρήση για την ζυθοποιία Πλάστιγγα.
Με άνοδο 60% σε σχέση με το 2019 εκτιμάται ότι θα κλείσει η τρέχουσα οικονομική χρήση για την ζυθοποιία Βόλου “Πλάστιγγα”, όπως υπογραμμίζει ο Γιώργος Παπαδιώτης, ιδιοκτήτης της επιχείρησης.
Η Πλάστιγγα, που διαθέτει το 95% της παραγωγής της σε Βόλο και Πήλιο, δίνει το 40% του τζίρου της στο HoReCa και το υπόλοιπο 60% στο retail, γεγονός που κράτησε τα οικονομικά της μεγέθη σε ισορροπία. “Η διψήφια μείωση, που καταγράψαμε κατά τη διάρκεια των lockdowns, δεν έγινε ιδιαίτερα αισθητή, γιατί το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου μας στηρίζεται στη λιανική”, εξηγεί.
Η Πλάστιγγα, που ξεκίνησε με 4 κωδικούς, πλέον έχει 14 ετικέτες, εμπλουτίζοντας πρόσφατα το portfolio της με δύο νέες μπύρες, την Strong Wise και την IPA, ενώ μέχρι τέλος του έτους σχεδιάζει να λανσάρει στην ελληνική αγορά τρία νέα είδη μπύρας, μπαίνοντας παράλληλα και στην non alcohol κατηγορία μπύρας.
Αυτά είναι:
• Σοκολάτα μέντα
• Υψηλόβαθμη ξανθιά
• Χωρίς αλκοόλ