Στην επέκτασή της στο εξωτερικό στοχεύει η Alelma, εταιρεία η οποία είναι γνωστή από τις συσκευασίες φιλεταρισμένου λευκού τόνου alalunga και κόκκινου τόνου σε βαζάκι, με τις οποίες έχει εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, όπως λέει ο εκπρόσωπος της επιχείρησης, Μάριος Παπαπέτρου. Αυτή τη στιγμή η Alelma εξάγει το 10% της παραγωγής της και στόχος της είναι να αυξήσει το συγκεκριμένο ποσοστό στο 50% τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία διαθέτει τον τόνο της σε βαζάκι με ελαιόλαδο, με νερό ή ηλιέλαιο και προμηθεύεται τις ποσότητες που διαθέτει στην αγορά από αλιευμένο τόνο Αιγαίου με πιστοποίηση προέλευσης. Επίσης διαθέτει φιλέτο καπνιστού τόνου σε ελαιόλαδο καθώς και πικάντικο τόνο σε ηλιέλαιο αλλά και συσκευασίες φιλέτου τόνου σε ηλιέλαιο. Αυτή την περίοδο ποντάρει στην επέκτασή της εκτός Ελλάδος μέσω ενός premium προϊόντος φιλέτου τόνου από την κοιλιά του ψαριού, όπου κάθε συσκευασία προέρχεται από το ίδιο ψάρι.
Alelma: Στόχος να εξάγει το 50% του τόνου Αλοννήσου που επεξεργάζεται
The DeliFair Team
21 Οκτωβρίου 2021