Η AB InBev εστιάζει στην καινοτομία και στοχεύει σε νέους καταναλωτές
Το brand Natural Light μπαίνει στην κατηγορία της βότκας από την Anheuser-Busch InBev. Ένα brand που μέχρι πρότινος κυκλοφορούσε μόνο για την μπύρα. Πλέον, το συγκεκριμένο σήμα κάνει ντεμπούτο και στην βότκα λανσάροντας τρεις κωδικούς: Λεμονάδα, Φράουλα-Λεμονάδα και Μαύρο Κεράσι-Λεμονάδα. Η νέα βότκα έχει περιεκτικότητα σε αλκοόλ 30% όταν η κλασική βότκα διαθέτει 40% ενώ εμφανίζει και μειωμένες θερμίδες.
Μέσα από τη συγκεκριμένη κυκλοφορία, η AB InBev στοχεύει να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ζήτηση για βότκα με γεύσεις, αξιοποιώντας παράλληλα την απήχηση του συγκεκριμένου brand το οποίο κυκλοφόρησε στην αμερικανική αγορά το 1977.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η κατηγορία της βότκας με γεύσεις αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον κλάδο των αλκοολούχων ποτών παγκοσμίως, τα τελευταία χρόνια.