Mintel: Οι πέντε τάσεις της αγοράς για το 2018

13 Δεκεμβρίου 2017

Η πρόσφατη έρευνα της Mintel για τις τάσεις του καταναλωτή αναφορικά με τα τρόφιμα και τα ποτά για το 2018 αποκαλύπτει τις πέντε τάσεις της αγοράς για το νέο έτος.

Κάθε χρόνο η Mintel διεξάγει έρευνα αναφορικά με τις τάσεις των καταναλωτών στους τομείς των τροφίμων και των ποτών. Πρόκειται για τις επιθυμίες και τις προθέσεις των καταναλωτών από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική, την Ασία και την Αμερική. Οι εν λόγω τάσεις είναι και εκείνες που υπαγορεύουν τις τάσεις που θα διαμορφώσουν την αγορά για το προσεχές έτος.
Σύμφωνα λοιπόν με την έρευνα “Global Food & Drink Trends 2018” της Mintel οι πέντε τάσεις της αγοράς για το νέο έτος είναι: οι επιστημονικές εξελίξεις στον τομέα των τροφίμων, η καινοτομία στη γεύση και στην υφή, η μετάβαση σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, η άνοδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και η γνώση της προέλευσης των προϊόντων.

Η πρόσφατη έρευνα της Mintel αποκαλύπτει τις 5 τάσεις της αγοράς για το νέο έτος.
Η πρόσφατη έρευνα της Mintel αποκαλύπτει τις 5 τάσεις της αγοράς για το νέο έτος.

Αναλυτικότερα όσον αφορά στις τάσεις:

Οι επιστημονικές εξελίξεις απασχολούν μεγάλη μερίδα των καταναλωτών οι οποίοι δηλώνουν ανοιχτοί σε νέες τεχνολογίες όπως είναι οι 3D εκτυπωτές και θεωρούν πως θα μπορούσαν να είναι μία λύση στη μελλοντική έλλειψη τροφίμων.

Η καινοτομία στη γεύση και την υφή είναι κάτι που αναμένεται να επηρεάσει αρκετά την αγορά καθώς σύμφωνα με τη Mintel οι καταναλωτές είναι περισσότεροι ανοιχτοί στη δοκιμή προϊόντων με ασυνήθιστες υφές. Αναμένονται λοιπόν συσκευασίες οι οποίες θα δίνουν στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δουν την υφή και το χρώμα του προϊόντος.

Η ευκολία των ηλεκτρονικών αγορών μέσα από την συσκευή του κινητού τηλεφώνου είναι εκείνη που δίνει μία νέα ώθηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο δίνοντας παράλληλα και τη δυνατότητα διαφημίσεων στοχευμένων στις ανάγκες και στις επιθυμίες του εκάστοτε καταναλωτή.

Ο υγιεινός τρόπος ζωής είναι κάτι το οποίο φαίνεται πως απασχολεί ιδιαίτερα τους καταναλωτές τα τελευταία χρόνια και όπως δείχνει η έρευνα της Mintel η συγκεκριμένη τάση θα είναι μία από τις χαρακτηριστικότερες της νέας χρονιάς. Σαφής λοιπόν ο προσανατολισμός στα προϊόντα με φρούτα και λαχανικά παρότι το κοινό βρίσκεται σε μία σύγχυση αναφορικά με το τι είναι ωφέλιμο και τι όχι.

Η γνώση της προέλευσης των προϊόντων πρόκειται να αποτελέσει ένα ακόμα βασικό κριτήριο αγορών για τους καταναλωτές καθώς όλα τα σκάνδαλα αλλά και οι αποσύρσεις προϊόντων που έχουν συντελεστεί τα τελευταία χρόνια έχουν κάνει τους καταναλωτές επιφυλακτικούς και καχύποπτους ως προς τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά.

Πηγή: www.ypaithros.gr