Ποιοι θα είναι οι Buyers Τροφίμων στην πρώτη The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ

11 Ιανουαρίου 2021

Από 01 έως 05 Μαρτίου 2021, οι εκθέτες/παραγωγοί της The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ θα έχουν την δυνατότητα να επεκτείνουν την επιχειρηματική τους δραστηριότητα άμεσα και αποτελεσματικά, μέσα από live Β2Β συναντήσεις.

Πιστή στις αξίες της για ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελλήνων παραγωγών και της οικονομίας η πρώτη digital έκθεση τροφίμων The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ διοργανώνει δράσεις B2B συναντήσεων που έχουν ως στόχο να ενώσουν τους συμμετέχοντες εκθέτες-παραγωγούς της, με τις μεγάλες αλυσίδες Super Markets, Αλυσίδες Ξενοδοχείων, Εστιατορίων, Εμπόρους Χονδρικής καθώς και με αγοραστές του εξωτερικού.
Πως γίνεται αυτό; Πολύ απλά ο εκθέτης/ παραγωγός βλέπει τη λίστα των επιλεγμένων buyers μέσα από το ειδικό διαχειριστικό της πλατφόρμας www.expotrofonline.gr, επιλέγει τους Buyers που θέλει να συναντήσει, το σύστημα συνδυάζει το αίτημα βάσει κριτηρίων και επιβεβαιώνει το online ραντεβού.

Μέσα από εξατομικευμένες επιχειρηματικές online συναντήσεις, η The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ προσφέρει τη δυνατότητα στους εκθέτες/παραγωγούς της να επεκτείνουν το δίκτυο επιχειρηματικότητας με τον πιο αποδοτικό τρόπο. Δημιουργώντας μια γέφυρα συνεργασίας παραγωγών και εμπορικών επισκεπτών από Ελλάδα και εξωτερικό συμβάλλει ενεργά στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και της επενδυτικής δραστηριότητας.

Με Χρυσό Χορηγό την διεθνώς πολυβραβευμένη, ανεξάρτητη εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων HotelBrain, η The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ δίνει την ευκαιρία στους εκθέτες να συνομιλήσουν με περισσότερα από 20 ελληνικά ξενοδοχεία του ομίλου στην δράση Β2Β Hotels.
Παράλληλα, στην δράση B2B Markets οι εκθέτες/παραγωγοί θα έχουν την δυνατότητα να συνομιλήσουν με τις μεγαλύτερες αλυσίδες retail της χώρας. Πρόκειται για την συνέχεια της αντίστοιχης δράσης B2B Markets που πραγματοποιήθηκε στη φυσική ΕΞΠΟΤΡΟΦ σε συνεργασία με το FnB Daily και στην οποία συμμετείχαν μεγάλες αλυσίδες όπως ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, Ελληνικές Υπεραγορές ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, METRO/MYMARKET, THE MART κ.α.
Επιπλέον, στις δράσεις Β2Β οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να συνομιλήσουν με buyers εστιατορίων και café που συμμετέχουν μέσω της δράσης B2B Ho.Re.Ca., η οποία πραγματοποιείται με τη στήριξη του HO.RE.CA. Open.Τέλος, μέσω της δράσης B2B Global, οι Έλληνες παραγωγοί θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε απευθείας επικοινωνία με buyers από το εξωτερικό, ενισχύοντας τις εξαγωγές και τη διεθνή δραστηριοποίησή τους.

Όλες οι συναντήσεις θα είναι εκ των προτέρων οργανωμένες μέσω της ειδικά διαμορφωμένης πλατφόρμας του The DeliFair by ΕΞΠΟΤΡΟΦ και οι εκθέτες θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ποιοτικές συζητήσεις με τις εταιρείες και να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους.