Πάνω απο 150 μπύρες στην 5η Ζυθογνωσία

15 Νοεμβρίου 2018

Με την συμμετοχή πάνω από 40 μικροζυθοποιών και περισσότερες από 150 μπύρες πραγματοποιήθηκε η Ζυθογνωσία 2018, στο Ζάππειο.

Η Ζυθογνωσία πιστή στο μοντέλο που η ίδια καθιέρωσε, συνεχίζει να εστιάζει στη δοκιμή και όχι στην κατανάλωση μπύρας. Έτσι, για άλλη μια χρονιά παρουσίασε στο Ζάππειο τις καλύτερες μικροζυθοποιίες της Ελλάδας, καθώς και πλήθος ξένων, μαζί με πολλές… ζυθικές και όχι μόνο εκπλήξεις!
Για δύο μέρες οι φίλοι της μπύρας είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν περισσότερες από 150 μπύρες από περισσότερες από 40 ζυθοποιίες, κάποιες από τις οποίες εμφανίζονται για πρώτη φορά στη χώρα μας, όπως οι δανέζικη Dry & Bitter και η γαλλική Brasserie Saint Germain. Παράλληλα πολλές ελληνικές μικροζυθοποιίες έκαναν το ντεμπούτο τους στη φετινή έκθεση, ενώ οι παλαιότερες έφεραν μαζί τους νέες ετικέτες μαζί με κλασικές, καθιερωμένες ή και σπάνιες μπύρες.
Πιστή στην παράδοση που η ίδια η έκθεση θεμελίωσε, έφερε και φέτος στην Ελλάδα δύο κορυφαίους δημοσιογράφους μπύρας, τους πασίγνωστους στον χώρο της ζυθοποιίας Roger Protz και Βοris Georgiev, από την Αγγλία και τη Γερμανία, αντίστοιχα, για να ανακαλύψουν την ελληνική παραγωγή και να διαδώσουν τα νέα της στο εξωτερικό. Αξίζει να σημειωθεί πως οι δύο δημοσιογράφοι έμεινα στη χώρα μας περισσότερες ημέρες, ώστε να επισκεφθούν ελληνικές μικροζυθοποιίες από διάφορες γωνιές της Ελλάδος.
Επιπλέον, τις μοναδικές μπύρες συνόδευσε γευστικά και φέτος το εκλεκτό φαγητό από την καντίνα των Po’Boys με το BBQ του Αμερικανικού Νότου. Νέα burgers, τάκος, κρεατικά και συνοδευτικά, εντυπωσίασαν τους απαιτητικούς επισκέπτες της 5ης Ζυθογνωσίας κι έκλεψαν τις εντυπώσεις με τον ειδικού σχεδιασμού ξυλόφουρνο (roaster), που αργοψήνονταν τα κρεατικά και το ειδικό καπνιστήριο (smoker), όπου έπαιρναν τον ιδιαίτερο, καπνιστό χαρακτήρα τους. Τέλος, το κοινό της έκθεσης είχε την ευκαιρία να κάνει ένα διάλειμμα από τις δοκιμές μπύρας και να απολαύσει τα εξαιρετικά χαρμάνια καφέ του The Underdog, από τους πολυβραβευμένους baristas του, είτε να αγοράσει μία από τις 100 μπύρες που θα διατίθονταν προς πώληση στο pop-up ζυθοπωλείο τής Cava di Patsi, στην έξοδο της έκθεσης.