Η ελληνική startup των Αλέξανδρου Κούμπα και Γιώργου Σολωμού απλοποιεί τη διαδικασία της παραγγελειοληψίας λύνοντας τα χέρια των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της εστίασης.
Η OrderIt πρόκειται για μια ψηφιακή πλατφόρμα που επιδιώκει να ενοποιήσει και να ψηφιοποιήσει τη διαδικασία της παραγγελιοληψίας μεταξύ των καταστημάτων εστίασης και των προμηθευτών τους, εξοικονομώντας μεσοσταθμικά από 5 μέχρι 8 ώρες την εβδομάδα, ανάλογα με τον αριθμό των παραγγελιών και το μέγεθος του καταστήματος. Ήδη έχει ενταχθεί στο Elevate Greece (την επίσημη ψηφιακή πύλη της χώρας για τις νεοφυείς επιχειρήσεις), ενώ προχώρησε και στον δεύτερο γύρο χρηματοδότησης, ύψους 500.000 ευρώ.
Σήμερα, η Orderit διαθέτει 200 εγγεγραμμένα καταστήματα και έναν μεγάλο αριθμό προμηθευτών στην πλατφόρμα της -κυρίως από την Αττική και τη Θεσσαλονίκη και από νησιά όπως είναι η Πάρος, η Ρόδος και η Άνδρος-, μετρά ήδη 1.000 παραγγελίες τον μήνα, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε να είναι διαθέσιμη και στην Κύπρο.
«Θέλουμε μέχρι τα τέλη του 2022 να έχουμε αποκτήσει μια καλή παρουσία στην Ελλάδα προκειμένου στη συνέχεια να επεκταθούμε στο εξωτερικό. Μέσω της πλατφόρμας, αρχικά, οι εταιρείες θα εξοικονομήσουν χρόνο και πόρους, αλλά και θα αποφύγουν σε μεγάλο βαθμό τα καθημερινά λάθη που γίνονται στον χώρο της κουζίνας λόγω των γρήγορων ρυθμών δουλειάς που επικρατούν. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ζωντανή επικοινωνία με τον συνεργάτη-προμηθευτή. Άλλωστε, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που υφίστανται και αφορούν τη διαδικασία της παραγγελίας είναι πως δεν υπάρχει έλεγχος της διαθεσιμότητας των αποθεμάτων. Η πλατφόρμα σού παρέχει αυτή τη δυνατότητα, την ίδια στιγμή που μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου καθ’ όλη τη διάρκεια» δηλώνει ο ένας εκ των ιδρυτών και διευθύνων σύμβουλος της Orderit, Αλ. Κούμπας.
Πώς λειτουργεί
Η διαδικασία εγγραφής και ενσωμάτωσης στην πλατφόρμα περιλαμβάνει τρία βήματα: κατεβάζεις την εφαρμογή και κάνεις την εγγραφή, επιλέγεις τον προμηθευτή, τα προϊόντα και την ποσότητα, διαλέγεις την ημερομηνία παραλαβής και στέλνεις την πρώτη σου παραγγελία. Μάλιστα, αν θέλεις να αλλάξεις ακόμη και την τελευταία στιγμή την παραγγελία σου, έχεις τη δυνατότητα μέσω του live chat να επικοινωνήσεις με τον προμηθευτή και να προσθέσεις ή να αφαιρέσεις κάποιο προϊόν. Οι επαγγελματίες της εστίασης πληρώνουν μια μηναία συνδρομή προκειμένου να μπορούν να χρησιμοποιούν την Orderit. Ωστόσο, η εφαρμογή διατίθεται σε βαθμίδες ανάλογα με τη χρήση.