Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το γευστικό ταξίδι της Ελληνικής αποστολής στην Γαλλία.
Μετά την επίσκεψη της Γαλλικής αποστολής στην χώρα μας, στα τέλη Σεπτεμβρίου, όπου ο Οργανισμός Enterprise Greece φιλοξένησε δημοσιογράφους γαστρονομίας και τουρισμού, κριτικούς γεύσης και διαμορφωτές της κοινής γνώμης από τη Γαλλία, σε ένα ταξίδι γνωριμίας με τη χώρα μας και τα ιδιαίτερα προϊόντα της, σειρά είχε η ελληνική αποστολή να επισκεφθεί την Γαλλία, στην μεγαλύτερη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων Salon International de l’alimentation (SIAL).
Υπό την σκέπη του Enterprise Greece δημιουργήθηκε το Εθνικό Περίπτερο, με 105 Έλληνες να εκθέτουν τα προϊόντα τους σε 1.650 τετραγωνικά στη «Σάλα 2». Από τις πρώτες ώρες τα ελληνικά περίπτερα αποτέλεσαν πόλο έλξης των επενδυτών και τα επιχειρηματικά deal δεν άργησαν να ξεκινήσουν, ενώ εντύπωση προκάλεσε στους επισκέπτες το ελληνικό εστιατόριο με τις μοναδικές γεύσεις της γνωστής σεφ, Ντίνας Νικολάου. Αξίζει να σημειωθεί πως η Ελλάδα ήταν η μοναδική χώρα με δικό της εστιατόριο στην έκθεση.
Στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων SIAL το «παρών» έδωσαν οι περιφέρειες Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ηπείρου και Βορείου Αιγαίου με δικά τους περίπτερα, εκπροσωπώντας όλες τις περιφέρειες της ελληνικής επικράτειας στις σάλες 2, 7, 5A, B,& C.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο γευστικό ταξίδι της στη χώρα μας, η γαλλική αποστολή φιλοξενήθηκε από τον όμιλο Aldemar, και γνώρισε την ελληνική γαστρονομία μέσα από την στάση της σε Κρήτη και Αθήνα. Στην Κρήτη, η δημοσιογραφική αποστολή επισκέφθηκε παραδοσιακές μονάδες παραγωγής τροφίμων, γνώρισαν τη διαδικασία της παραδοσιακής τυροκόμισης, δοκίμασαν τα παραδοσιακά κρητικά αλλαντικά, αλλά και την ιστορία του νησιού. Επιπλέον, στην στάση τους στην Αθήνα, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ελληνικά προϊόντα υψηλής γαστρονομίας, συμμετείχαν σε γευσιγνωσία ελαιολάδου, επισκέφθηκαν την αγορά της Αθήνας και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη σύγχρονη γαστρονομία.
Πρωταρχικός στόχος του οργανισμού Enterprise Greece και της ελληνικής αποστολής είναι τα γαστρονομικά αυτά ταξίδια να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της ελληνικής διατροφής στη Γαλλία, ως πρότυπο υγιεινής διατροφής και κατ΄ επέκταση την αύξηση των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων και ποτών προς την αγορά-στόχο.