Έρευνα της GfK αποκαλύπτει πως το ελληνικό ή ελληνικού τύπου γιαούρτι καταλαμβάνει το 10% της αγοράς φυσικού γιαουρτιού στη Γερμανία.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην έρευνα της GfK οι εξαγωγές της Ελλάδας το περασμένο έτος ανήλθαν στους 56.156 τόνους και η αξία των πωλήσεων έχει αυξηθεί σε ποσοστό 32% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Η επιτυχία του συγκεκριμένου είδους στη διεθνή αγορά έχει οδηγήσει ολοένα και περισσότερες γαλακτοβιομηχανίες να στρέφονται προς αυτό.
«Οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού γιαουρτιού στις γερμανόφωνες αγορές είναι μεγάλες, καθώς οι Γερμανοί καταναλωτές λατρεύουν το ελληνικό γιαούρτι» δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ιντζεΐδης, εκπρόσωπος της συμβουλευτικής INTZEIDIS Cοnsulting (www.intzeidis.de.) με αφορμή τα αποτελέσματα της έρευνας συμπληρώνοντας παράλληλα πως μέσω της ανάπτυξης διαφόρων επιχειρηματικών concepts που θα έδιναν βάρος στο παραδοσιακό ελληνικό γιαούρτι και θα προσέφεραν παράλληλα μια μεγάλη γκάμα από ποιοτικά ελληνικά υλικά, όπως ελληνικό μέλι, ξηρούς καρπούς και φρούτα, διευρύνοντας τις επιλογές του καταναλωτή για γευστικές απολαύσεις, το ελληνικό γιαούρτι θα γινόταν ακόμα πιο γνωστό οδηγώντας με αυτό τον τρόπο στην περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων.
Όπως υποδεικνύουν τα δεδομένα τα οποία συγκεντρώθηκαν η αξία των πωλήσεων φυσικού γιαουρτιού στο λιανεμπόριο ειδών διατροφής της Γερμανίας ήταν πέρσι 550 εκατομμύρια ευρώ. Αξία η οποία είναι αυξημένη κατά 41,4% σε σχέση με το 2011! Από τις υποκατηγορίες των προϊόντων με βάση τον όγκο των πωλήσεων το μεγαλύτερο μερίδιο το οποίο αγγίζει το 60,7% ανήκει στα γιαούρτια με γεύση φρούτων.