Μέχρι και τις 25 Ιουνίου συνεχίζεται η δράση προβολής και προώθησης ελληνικών προϊόντων στα καταστήματα Super Vero στο Βελιγράδι στη Σερβία.
Για έναν ολόκληρο μήνα από την 1η μέχρι και τις 25 Ιουνίου όπως ανακοίνωσε ο Enterprise Greece θα λάβει χώρα η δράση προβολής και προώθησης των ελληνικών προϊόντων και ποτών στα καταστήματα Super Vero στο Βελιγράδι της Σερβίας. Στη δράση, η οποία υποστηρίζεται από πολλές παράλληλες εκδηλώσεις, συμμετέχουν συνολικά 420 νέοι κωδικοί ελληνικών προϊόντων από 40 μεγάλες ελληνικές εξωστρεφείς εταιρείες και πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Οργανισμού Enterprise Greece & του Γραφείου Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στο Βελιγράδι. Ο βασικός στόχος είναι να γίνουν γνωστά τα ελληνικά τρόφιμα και η θέση τους στα ράφια της σερβικής αγοράς.
Ανάμεσα στις παράλληλες εκδηλώσεις βρίσκονται επιδείξεις μαγειρικής ελληνικών συνταγών από αναγνωρισμένους chefs αλλά και η κλήρωση δώρου ταξιδιωτικού πακέτου στην Ελλάδα, με κίνητρο την αγορά των ελληνικών προϊόντων. Το σήμα για την έναρξη της δράσης δόθηκε στις 31 Μαΐου στο Βελιγράδι και το παρών έδωσαν εκπρόσωποι του Υπουργείου Οικονομίας, Εμπορίου και Μεταφορών της Σερβίας, των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης της Σερβίας, καθώς και εκπρόσωποι ελληνικών και σερβικών επιχειρήσεων. Ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων, κος Χ. Κουναλάκης πήρε το λόγο παρουσιάζοντας μεταξύ άλλων και τα σημαντικότερα εξαγώγιμα ελληνικά προϊόντα ενώ ομιλητής ήταν και ο ιδιοκτήτης του ομίλου SUPER VERO, κ. Ν. Βερόπουλος. Πρόκειται για μία πιλοτική δράση η οποία αναμένεται να οδηγήσει σε αντίστοιχες εκδηλώσεις «Μήνα Ελληνικών Προϊόντων» σε άλλες χώρες.
«Η Σερβική αγορά μπορεί να μην αποτελεί σήμερα ακόμη μία μεγάλη αγορά για την Ελλάδα αλλά παρουσιάζει μεγάλη δυναμική λόγω της μελλοντικής ένταξής της στην ΕΕ» δήλωσε ο επικεφαλής του Γραφείου Εμπορικών και Οικονομικών Υποθέσεων της Σερβίας, κ. Χ. Κουναλάκης και συμπλήρωσε: «Είναι σημαντικό η Ελλάδα να αποκτήσει μια εδραιωμένη θέση στη σερβική αγορά και μπορεί να το επιτύχει με την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων».
Από την άλλη πλευρά ο Πρόεδρος του Enterprise Greece, κ. Χρήστος Στάικος τόνισε ότι «Οι προοπτικές ανάπτυξης του ελληνικού αγροδιατροφικού τομέα και η ποιότητα των προϊόντων απαιτούν την ανάληψη πρωτοβουλιών προώθησης και προβολής αυτών σε νέες αγορές» και συνέχισε λέγοντας «Η παρουσίαση 40 ελληνικών εξωστρεφών εταιρειών με περισσότερους από 400 κωδικούς προϊόντων στο σερβικό αγοραστικό κοινό, είναι ένα βήμα για το πώς πρέπει να διεκδικούμε δυναμικά την εξωστρέφεια προϊόντων και υπηρεσιών».