Η Ελλάδα γίνεται το κέντρο γαστρονομίας και οίνου της Ευρώπης στις 19-20-21 Οκτωβρίου 2018 στο Ζάππειο, όπου θα διεξαχθεί το 16ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας και Οίνου στην Αθήνα.
Η Ελλάδα γίνεται το κέντρο γαστρονομίας και οίνου της Ευρώπης και στις 19-20-21 Οκτωβρίου 2018 ανοίγει τις πόρτες της για το 16ο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδελφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας, που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο.
Η Λέσχη Αρχιμαγείρων Αττικής «Ακρόπολις» υστέρα από συντονισμένες προσπάθειες εξασφάλισε την πραγματοποίηση του συνεδρίου στην Αθήνα και η συμμετοχή αναμένεται να ξεπεράσει τα 400 άτομα, από 16 Ευρωπαϊκές χώρες. Τεράστιο είναι το ενδιαφέρον και για τα 100 περίπτερα που θα στηθούν στο Ζάππειο και μέσα από τα οποία θα παρουσιαστεί η γαστρονομική ταυτότητα της χώρας. Το Συνέδριο «Η ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΓΕΥΣΕΩΝ – Ελλάδα: Τουρισμός – Οίνος – Γαστρονομία» θα φιλοξενήσει εκτός από τις Συνεδριακές εκδηλώσεις και μία μεγάλη έκθεση για την διασύνδεση της πρωτογενούς και δευτερογενούς αγροτικής παραγωγικής διαδικασίας με την κατανάλωση. Παράλληλα θα πραγματοποιηθεί το συνέδριο «Ημαθία Quality», με θεματολογία αφιερωμένη στον πολιτισμό, τον τουρισμό, τη γαστρονομία και τα αγροτικά και κτηνοτροφικά προϊόντα που παράγονται στην περιοχή. Στο πλαίσιο των παράλληλων εκδηλώσεων του συνεδρίου θα προβάλλεται και θα αναδεικνύεται από τις περιφέρειες και τους δήμους, η ευρωπαϊκή ιστορική κληρονομιά με τον τοπικό γαστρονομικό πολιτισμό κάθε περιοχής και με τα παραδοσιακά προϊόντα.
Τέλος, το 16ο Συνέδριο Γαστρονομίας και Οίνου, που είναι ανοιχτό για το κοινό, θα φιλοξενήσει φέτος μία γεωγραφικά διάχυτη παρουσίαση των ειδικών κυρίως τοπικά πιστοποιημένων Ελληνικών προϊόντων, των τοπικών εδεσμάτων και όλων των ποτών και βέβαια την μεγάλη γκάμα των Ελληνικών κρασιών. Θα υπάρξει ειδική αναφορά και παρουσίαση όλων των στοιχείων της Μεσογειακής διατροφής, που αποδεδειγμένα υποστηρίζει την υγεία και την μακροζωία, αλλά και τοπικών διατροφικών συνηθειών και προγραμμάτων, και θα συνδυαστούν οι παρουσιάσεις με την προβολή και προώθηση διατροφικών προϊόντων, ποτών και εδεσμάτων με την ανάδειξη του Ελληνικού γαστρονομικού τουρισμού, που τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται σε αναπτυσσόμενη ειδική – εναλλακτική μορφή και στηρίζεται στο πλαίσιο της πολιτικής τουρισμού 365 ημερών.
«Στοχεύουμε σε μία μοναδική και ανεπανάληπτη προβολή και προώθηση τουριστικά, αλλά και σαν παραγωγική διαδικασία, των Ελληνικών γεύσεων περιγράφοντας τις μοναδικότητες και τις ιδιαιτερότητες τους», τόνισε ο κ. Γιώργος Καραχρήστος, Γενικός Διευθυντής της MACT MEDIA GROUP, η οποία ανέλαβε την διοργάνωση της έκθεσης.