Η απόφαση για πραγματοποίηση εξαγωγών είναι μια σημαντική διαδικασία που απαιτεί μελέτη και σχεδιασμό. Το πρώτο βήμα που θα καθορίσει και το αποτέλεσμα είναι η ορθή επιλογή της αγοράς στην οποία θα δραστηριοποιηθεί η επιχείρηση. Πώς πραγματοποιείται η έρευνα αγοράς για τον εντοπισμό της κατάλληλης αγοράς και ποιοι είναι οι παράγοντες που θα πρέπει να αξιολογηθούν; Οι απαντήσεις δίνονται στο webinar του Δημήτρη Μητράκου, founder του Yamas με τα προϊόντα του να βρίσκονται στα ράφια των Harrods & Galeries Lafayette και εισηγητή του προγράμματος "Βeyond Exports" του IST College.
Για την παρακολούθηση του webinar απαιτείται η εγγραφή στην πλατφόρμα της EXPOTROF Online!
Τύπος
WebinarΈναρξη
25 Φεβρουαρίου 2021 - 13:00Λήξη
25 Φεβρουαρίου 2021 - 13:40Ομιλητής
Δημήτρης Μητράκος